Wanneer je je inschrijft voor een scholing dan zijn er vier verschillende betaalwijzen mogelijk:
Factuur
Wanneer je de scholing zelf betaalt, kies dan voor de optie 'factuur' en vul je privé gegevens in. Betaalt jouw werkgever (niet het UMCG) voor de scholing? Vul dan de instellings- of bedrijfsgegevens in. Vul tevens een referentie (bv. kostenplaats) in. De factuur wordt na startdatum van de scholing per post gestuurd.
Kostenplaats (alleen UMCG-medewerkers)
Wanneer je kiest voor 'betalen via kostenplaats', vraag dan eerst een akkoord van je leidinggevende. Om de inschrijving te voltooien moet ook het e-mailadres van de leidinggevende ingevuld zijn. Jouw leidinggevende ontvangt dan een e-mail waarin hij/zij wordt gevraagd de inschrijving goed te keuren en de kostenplaats op te geven.
Persoonlijk Budget (alleen UMCG-medewerkers)
Je kunt ervoor kiezen de kosten van de scholing te verrekenen met je Persoonlijk Budget. Je betaalt de factuur en declareert deze vervolgens via InSite.
Functiegebonden Kosten Budget (alleen UMCG -medisch specialisten)
Je kunt ervoor kiezen de kosten van de scholing te verrekenen met je Functiegebonden Kosten Budget. Je betaalt de factuur en declareert deze vervolgens via InSite.
Heb je nog vragen? Neem dan contact op met onze financiële administratie